Αλλάζει ριζικά ο Συγκοινωνιακός «χάρτης» της Αγίας Παρασκευής!

0
leoforeio ektos ipiresias

Η ουσιαστική αντικατάσταση της λεωφορειακής γραμμής Β5- η οποία δεν διέρχεται πλέον μέσα από της δρόμους της πόλης αλλά κινείται αποκλειστικά στον άξονα της Λεωφόρου Μεσογείων από την πλατεία μέχρι το κέντρο της Αθήνας- από τη νέα γραμμή 417, βρήκε εντελώς αντίθετο τον πρώην δήμαρχο Βασίλη Γιαννακόπουλο, ο οποίος διατύπωσε σχετικές ενστάσεις.
Απαντώντας στις αιτιάσεις αυτές ο δήμαρχος είπε ότι ο νέος σχεδιασμός του καθ’ ύλην αρμόδιου φορέα δηλαδή του ΟΑΣΑ, προβλέπει τη διακοπή της διέλευσης  όλων των «γραμμών κορμού» (όπως του Β5) μέσα από τις πόλεις κι ότι το Β5 από τα μέσα του Νοέμβρη δεν θα εξυπηρετεί τους Αγιοπαρασκευιώτες, εντός των δρόμων της πόλης αλλά θα ανεβαίνει τη Λεωφόρο Μεσογείων μέχρι την Κεντρική Πλατεία της Αγίας Παρασκευής και θα επιστρέφει πάλι στο κέντρο από τη Λεωφόρο Μεσογείων.
Ο κ. Σταθόπουλος είπε επίσης, ότι στην συνάντηση που είχε με τον διευθυντή του ΟΑΣΑ κ. Αποστολίδη με σκοπό να ασκήσει «βέτο»… ενημερώθηκε για το νέο σχεδιασμό του Οργανισμού ο οποίος περιλαμβάνει τη νέα γραμμή 417   η οποία θα ξεκινά από το Νομισματοκοπείο, θα διασχίζει τις περιοχές του Τσακού και Αη Γιάννη, θα περνάει από το σταθμό του μετρό «Αγία Παρασκευή», θα φτάνει στην πλατεία Κένεντυ στο Χαλάνδρι και θα γυρίζει πάλι πίσω ακολουθώντας την ίδια διαδρομή.  
Η συγκεκριμένη αλλαγή μεγέθους των λεωφορείων, όπως επεσήμανε ο κ. Σταθόπουλος, θα βελτιώσει συγκοινωνιακά την πόλη, διότι το μέγεθος των λεωφορείων του Β5 σε συνδυασμό με παράνομα σταθμευμένα αμάξια προκαλούσε πάρα πολλές φορές συγκοινωνιακή  συμφόρηση που επηρέαζε σημαντικές οδούς της πόλης, κι  ότι τα «ευέλικτα» λεωφορεία της νέας γραμμής 417, θα μπορούν ν’ ανεβοκατεβαίνουν ευκολότερα την Αγίου Ιωάννου το οδόστρωμα της οποίας , μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης των πεζοδρομίων, επί δημαρχίας Βασίλη Ζορμπάς, έχει στενέψει σημαντικά.
Σε ότι αφορά τις λεωφορειακές γραμμές 407 και 406, ο κ. Σταθόπουλος διευκρίνισε ότι η μεν πρώτη θα παραμείνει ως έχει με χρόνο διέλευσης ανά 20 λεπτά,  ενώ η δεύτερη θα είναι όπως σήμερα με τη διαφορά ότι όταν φτάνει  στην πλατεία Αϊ  Γιάννη θα στρίβει δεξιά στην οδό Τασοπούλου, δεξιά την οδό Ελβετίας, θα κατεβαίνει την Αγίου Ιωάννου και θα συνεχίζει όπως σήμερα στις περιοχές του Κοντοπεύκου και Πευκακίων με χρόνο διέλευσης ανά 30 λεπτά, ενώ ο  χρόνος αναμονής της νέας γραμμής του 417  εκτιμάταιπερίπου στα 15 λεπτά.

Θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι το ίδιο ζήτημα είχε αποτελέσει θέμα συζήτησης λίγες μέρες αργότερα, στην τρίτη Συνέλευση Γειτονιάς που πραγματοποίησε ο Δήμος στις 2 Νοεμβρίου 2015, στην περιοχή του Τσακού, όπου ο πρώην δήμαρχος κ. Γιαννακόπουλος κατηγόρησε τον κ. Σταθόπουλο ότι δεν διεκδικεί με γνώμονα το καλό της πόλης και δήλωσε ότι αν καταργηθεί το Β5 «θα γίνει επανάσταση»! Επιπλέον μέλη του συλλόγου κατοίκων Τσακού με τις τοποθετήσεις τους στάθηκαν ενάντια της απόφασης του ΟΑΣΑ θεωρώντας αρχικά ότι ο χρόνος αναμονής δεν θα είναι τα 15 λεπτά όπως εκτιμά η Δημοτική Αρχή και επιπλέον ότι συνέπεια της αλλαγής αυτής θα είναι η αναμονή δύο λεωφορείων, και συγκεκριμένα όσοι θα επιβιβάζονται στο Β5 θα πρέπει να αποβιβάζονται στα όρια της λεωφόρου Μεσογείων για να περιμένουν το 417.

Αντιδράσεις εξέφρασε και η παράταξη του Βασίλη Ζορμπά με τον πρώην Δήμαρχο να θεωρεί κι αυτός με τη σειρά του ότι ο κ. Σταθόπουλος δεν διεκδικεί, ως οφείλει, για το συμφέρον της πόλης, ενώ η  παράταξη του «Αγία Παρασκευή η πόλη μας», εξέδωσε ανακοίνωση κατηγορώντας τη δημοτική αρχή ότι αποδεικνύεται πολύ «λίγη» στις διεκδικήσεις»…ότι  έχει χαθεί η «επαναστατική» διάθεση που είχεαπό τότε που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου κι ότι ο Δήμαρχος απλά αποδέχτηκε την αλλαγή του ΟΑΣΑ… και τέλος τον κάλεσε σε συμπόρευση όλωντων παρατάξεων με στόχο να μην καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή του Β5.

Σημείωση Σχολιαστή:
Είναι σαφές ότι τα σχέδια του ΟΑΣΑ δεν είναι τυχαία, ούτε ξαφνικά. Οι πολιτικές των μνημονίων και των περικοπών που έχουν επιβληθεί την τελευταία εξαετία θα αρχίσουν να φαίνονται και σε άλλα επίπεδα, εκτός της μείωσης των μισθών και συντάξεων. Μερικά από αυτά τα επίπεδα αφορούν την υγεία, την παιδεία, την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας και ούτω κάθε εξής. Πλέον οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν επηρεάζουν και τη δημόσια συγκοινωνία. Από τη στιγμή κατά την οποία ο ΟΑΣΑ δεν έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει τους οδηγούς που συνταξιοδοτούνται, γιατί πολύ απλά απαγορεύονται νέες προσλήψεις, είναι εκ των ων ουκ άνευ ότι όχι μόνο «αντικαταστάσεις» λεωφορειακών γραμμών θα δούμε αλλά και οι πραγματικές καταργήσεις δεν θα αργήσουν να έρθουν.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Απάντηση