Κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 12ης Οκτωβρίου 2017, το πρώτο θέμα που συζητήθηκε αφορούσε τη μετατροπή του τμήματος της οδού Γιαβάση, μεταξύ των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Στρ. Τόμπρα, σε οδό «ήπιας κυκλοφορίας» με ταυτόχρονη ανάπλαση της περιοχής, καθώς και την προώθηση τροποποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου της Αγίας Παρασκευής για τον χαρακτηρισμό της εν λόγω οδού ως «πεζόδρομου».
Συγκεκριμένα το μικρό τμήμα της ««Ευεργέτη Γιαβάση» θα γίνει «ήπιας κυκλοφορίας» και θα αντιδρομηθεί ώστε να εξυπηρετεί μόνο οχήματα τροφοδοσίας των καταστημάτων, και επιπλέον θα αντιδρομηθεί η οδός Κοντοπούλου κυρίως για το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα για να συνεχίσουν προς την οδό Ναυπλίου, υποχρεώνονται να κινηθούν αντίθετα με τη ροή των οχημάτων της οδού Αιγαίου Πελάγους.
Ο π. δήμαρχος Βασίλης Γιαννακόπουλος είπε ότι η πόλη χρειάζεται μια «αλλαγή»… που να εστιάζει αρχικά στο :
1)«Τι χρειάζεται η πόλη; «περισσότερο αυτοκίνητο»; ή περισσότερους ελεύθερους χώρους και προτεραιότητα στους «πεζούς»;
2) και κατά πόσο τα καταστήματα δουλεύουν καλύτερα με διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα; ή με πεζοδρομήσεις όπου οι πελάτες θα περπατούν ελεύθερα, θα πίνουν τον καφέ τους και θα ψωνίζουν;
Γι’ αυτό, κατέληξε ο κ.Γιαννακόπουλος, «μην κάνετε βιαστικά πράγματα που μπορεί να δημιουργήσουν μεγαλύτερο πρόβλημα».
Ο πρώην αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κώστας Κρητικίδης από την πλευρά του, δήλωσε ότι είναι «υπέρ» της ανάπλασης της πλατείας… ότι υπήρχαν μελέτες συγκοινωνιακών φόρτων και στάθμευσης από την εποχή «Γιαννακόπουλου» και απόρησε που δεν βρέθηκαν… διαφωνούσε με τον σχεδιασμό που αφορούσε την οδό Κοντοπούλου… κι δήλωσε ότι η λύση του προβλήματος υπήρχε στην «μελέτη διαμόρφωσης» που είχε εγκριθεί για την επί Γιαννακόπουλου ανάπλαση της Αγ. Ιωάννου.