Ο Ανδρέας Γκιζιώτης απαντά για τον «Ιόλα», το κολυμβητήριο και την Αγίου Ιωάννου

0
giziotis 001

giziotis 001Προς τους υποψηφίους που θα διεκδικήσουν το δημαρχιακό αξίωμα του Δήμου Αγίας Παρασκευής το Μάιο του 2014 αποστείλαμε το εξής ερωτηματολόγιο:

Ερωτηματολόγιο:
1) Ποιες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του κτήματος «Ιόλα» και ποιες οι δικές σας θέσεις και ενέργειες ;
2) Σε περίπτωση εκλογή σας τι σχεδιάζετε να κάνετε την επόμενη πενταετία στο χώρο του κολυμβητηρίου ;
3) Οι κάτοικοι αναρωτιούνται για το εάν η Αγίου Ιωάννου θα λειτουργήσει ως δρόμος διπλής κατευθύνσεως και τι θα συμβεί στην περίπτωση που συναντηθούν δύο αντιθέτως κινούμενα μεγάλα οχήματα (λεωφορεία, πούλμαν κ.τ.λ.). Ποια είναι η άποψή σας για την κυκλοφορία και στάθμευση στην συγκεκριμένη οδό και τι ενδεχόμενες τροποποιήσεις θα κάνετε σε περίπτωση εκλογή σας ;

1) Ιόλας
Η βίλα και το κτήμα ΙΟΛΑ είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πολιτιστική περιουσία για την πόλη μας. Το σύνολο του χώρου πρέπει ν΄ απαλλοτριωθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού, να αναπλασθεί στην αρχική του μορφή και να λειτουργήσει σαν χώρος πολιτισμού χωρίς εμπλοκή ιδιωτών, χωρίς εμπορευματοποίηση του. Τα ʽʼτιμαλφήʼʼ της πόλης μας είναι ανεκτίμητα. Θεωρούμε πως για τέτοιες αγορές, χρήματα υπάρχουν!

2) Κολυμβητήριο
Το ʽʼστοιχειωμένο κολυμβητήριοʼʼ έχασε την ευκαιρία να ζωντανέψει όταν όλες οι άλλες παρατάξεις αρνήθηκαν την πρότασή μας και ψήφισαν την ολοκλήρωση του υπάρχοντος σχεδίου με αποτέλεσμα το ύψος του ποσού να κρίνεται υπερβολικό και ο χώρος εκτός από υποβαθμισμένος , να μπαίνει σε περιπέτειες. Προτείναμε τότε και το επαναφέρουμε. Ανοικτό κολυμβητήριο, συμβατό με το περιβάλλον, χωρίς τις υπερβολικές κερκίδες, με διαμορφωμένο πράσινο περιβάλλοντα χώρο, ελεύθερο στην χρήση του, χωρίς εμπορική χρήση και ιδιώτες.

3) Αγίου Ιωάννου
Η ανάπλαση μιας οδού θάπρεπε να θεωρείται ένα απλό, προφανές έργο. Οι παλινωδίες και οι προχειρότητες των προηγούμενων Δημοτικών Αρχών το έκαναν σίριαλ και η σημερινή διοίκηση το υποβάθμισε σε μια ανάπλαση πεζοδρομίων και ασφαλτόστρωση της οδού. Εμείς υποστηρίξαμε την πεζοδρόμηση από πλατεία σε πλατεία με την λειτουργία ενός ηλεκτρικού μέσου σταθερής τροχιάς δωρεάν για τους πολίτες, επιπλέον την αισθητική ανάπλαση με ενιαιοποίηση στις εμπορικές ταμπέλες και την απαγόρευση ίδρυσης επιπλέον καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Όπως τα περισσότερα κέντρα πόλεων σε ολόκληρη την Ευρώπη.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Απάντηση