«Υπέρ» του αγώνα των μαθητών και των «καταλήψεων» οι Ενώσεις Γονέων Αγ. Παρασκευής και Κηφισιάς.

0
enwsi 01

enwsi 01Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γονέων Αγίας Παρασκευής με ομόφωνη απόφασή του εγκρίνει το ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΚΗΦΙΣΙΑΣ όπως ακριβώς παρατίθεται.
«Η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Κηφισιάς καταδικάζει την ενέργεια τής εισαγγελέα  του  Αρείου Πάγου, Ευτέρπης Κουτζαμάνη να αποστείλει εγκύκλιο καλώντας όλες τις εισαγγελίες Πρωτοδικών και Εφετών της χώρας, ζητώντας από τους συναδέλφους της να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες αυτής και να παρέμβουν κατά των μαθητικών καταλήψεων.
Οι μαθητικές κινητοποιήσεις δεν είναι κάποιο καπρίτσιο, αλλά μια απολύτως υγιής αντίδραση της νεολαίας απέναντι στον διεστραμμένο νόμο για το «Νέο Λύκειο», ο οποίος έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή στη μεταγυμνασιακή εκπαίδευση.  Η «Τράπεζα θεμάτων», υποτάσσει όλους τους άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (παιδιά, εκπαιδευτικούς, γονείς) στο κυνήγι της αποστήθισης απαντήσεων, στη βίαια ταξινόμηση των παιδιών σε κατευθύνσεις, οι οποίες μάλιστα τροποποιούνται αιφνιδιαστικά, ανάλογα με τις πελατειακές υποχρεώσεις του εκάστοτε υπουργού.
Ο μορφωτικός ρόλος του Λυκείου εξαφανίζεται. Ένα μεγάλο τμήμα των νέων ωθείται πρόωρα στην αγορά εργασίας, έχοντας πολύ χαμηλά προσόντα και μηδενικές δυνατότητες ατομικής ή συλλογικής διαπραγμάτευσης των όρων εργασίας του. Για το τμήμα των νέων που επιβιώνει από τον εξεταστικό μαραθώνιο και προαλείφεται για μια ακαδημαϊκή συνέχεια υπάρχουν δύο βασικά προβλήματα: α) Το αν θα βρεθεί στο επιστημονικό πεδίο που του ταιριάζει ή όχι είναι αποτέλεσμα τυχαίων συγκυριών  και β) Το τελικό αποτέλεσμα όσον αφορά στην ετοιμότητα για μια ακαδημαϊκή πορεία είναι χαμηλό, δεδομένου ότι παντού η «παπαγαλία» δεσπόζει της εμβάθυνσης. Σε κάθε περίπτωση, η εφηβεία ως κύρια φάση συγκρότησης της ταυτότητας των νέων, μέσα από την άσκηση του δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής συντρίβεται.
Η έναρξη της εφαρμογής αυτών των μέτρων επιβεβαίωσε με το παραπάνω αυτές τις αρνητικές εκτιμήσεις. Η αποτυχία στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ Λυκείου άγγιξε ακόμα και το 40% σε βασικά μαθήματα !!!   Οι ώρες σε φροντιστήρια αυξήθηκαν και υπάρχουν παιδιά που ξεκινούν φροντιστήριο από το καλοκαίρι πριν την Α’ Λυκείου.
Χαιρετίζουμε τις μαθητικές κινητοποιήσεις και αναρωτιόμαστε:
 Άραγε ποιος είναι ο ρόλος της δικαιοσύνης σε αυτή τη χώρα;
Η παραβίαση του Ελληνικού Συντάγματος που θεωρεί ύψιστη υποχρέωση του κράτους τη παροχή Δωρεάν Δημόσιας Παιδείας για όλα τα παιδιά, δεν συγκινεί  τους εκπροσώπους της δικαιοσύνης;
Το ότι δίνουν εξετάσεις με ίσους και σκληρούς όρους παιδιά σχολείων που έχουν κενά εκπαιδευτικών με παιδιά σχολείων που δεν έχουν κενά, παιδιά που το σχολείο τους κατέρρευσε με το σεισμό της Κεφαλονιάς με  παιδιά που το σχολείο τους δεν κατέρρευσε, παιδιά που οι γονείς τους έχουν να πληρώσουν πανάκριβο φροντιστήριο και παιδιά που υποσιτίζονται είναι δίκαιο ;
Να κάνουν κάποια παιδιά μάθημα με «καθηγητή εξειδικευμένο» στο εν λόγω μάθημα και κάποια με καθηγητή που υποχρεώθηκε να πάρει το μάθημα από «δεύτερη ανάθεση» είναι δίκαιο;
Να λειτουργούν σχολικές υποδομές  χωρίς την τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας και της σχετικής με την υγιεινή και ασφάλεια νομοθεσία είναι δίκαιο ;
Να κλείνουν σχολεία είναι δίκαιο ; Να συγχωνεύονται τμήματα ακόμα και στη μέση της χρονιάς είναι δίκαιο ;
Να αρνούνται την μόρφωση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες είτε γιατί κλείνουν τα ειδικά σχολεία, είτε γιατί δεν ικανοποιούνται τα αιτήματα για παράλληλη στήριξη είναι δίκαιο ;
Το ότι υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία που παρανομούν αντικαθιστώντας ώρες διδασκαλίας γενικών μαθημάτων, με ώρες διδασκαλίας μαθημάτων κατεύθυνσης, μετατρέποντας το σχολείο σε φροντιστήριο είναι δίκαιο ;
Είναι η δικαιοσύνη «Ανεξάρτητη Αρχή» ή είναι φόβητρο που επιστρατεύεται ενάντια σε όσους αντιστέκονται στην  εκάστοτε κυβερνητική πολιτική ;
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Κηφισιάς θεωρεί την αγανάκτηση των μαθητών δίκαιη. Ο αγώνας για την κατάργηση του Νόμου για το Νέο Λύκειο και της Τράπεζας Θεμάτων πρέπει να γίνει αγώνας όλων μας.
Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και του ΠΔ που ποινικοποιούν  τους αγώνες των μαθητών.
Δυναμώνουμε τους αγώνες μας για τη μόρφωση και την ελευθερία των παιδιών.»

Απάντηση