Μπορούν ακόμη να δημιουργηθούν και σταθμοί και σε άλλα τμήματά της πόλης, όπως στο Αμερικανικό Κολέγιο ακόμη και στην Πλατεία Αγίου Ιωάννου, σε μια μελλοντική προέκταση της γραμμής προς το λιμάνι της Ραφήνας που αποτελεί μια σύγχρονη απαίτηση των καιρών. Πολλά μπορούν να γίνουν αρκεί να το πιστέψουμε και όλοι ενωμένοι, Δήμος, πολίτες, και φορείς της πόλης, δώσουμε τη μάχη της διεκδίκησης για ένα ζήτημα που θα αναβαθμίσει την πόλη της Αγίας Παρασκευής και θα της δώσει ζωντάνια, και προπάντων σύγχρονο πρόσωπο και λειτουργικότητα.
Η Αγία Παρασκευή αποτελεί στην ουσία το κέντρο της Ανατολικής Αττικής. Με τη χωροθέτηση του ΜΕΤΡΟ στην Πλατεία, η θέση που δικαιωματικά της ανήκει, θα ενισχυθεί σε όλη την Αττική. Ταυτόχρονα, με τα έργα του ΜΕΤΡΟ θα δίνονταν επιτέλους λύση και στο πρόβλημα της Μεσογείων αφού θα γίνονταν πρόβλεψη και για την υπόγεια διάβαση πεζών. Αν γίνονταν και αυτό και επιτέλους ολοκληρώνονταν και το έργο της πεζογέφυρας Γελαδάκη στο ύψος της Αγίας Θέκλας στα Πευκάκια, που αγωνίζεται χρόνια και ο Σύλλογός μας, ένα από τα σοβαρά προβλήματα της ασφάλειας των πεζών επί της Μεσογείων θα λύνονταν οριστικά.
Σήμερα στην πόλη της Αγίας Παρασκευής στην ουσία οι δύο Σταθμοί Μετρό, αυτός της Δουκίσης Πλακεντίας και ο μελλοντικός που θα ονομαστεί κατ΄όνομα Αγίας Παρασκευής, αλλά στην ουσία θα βρίσκεται και εξυπηρετεί το Χαλάνδρι, στο ύψος του Super Market Σκλαβενίτης, δεν εξυπηρετούν την Αγία Παρασκευή. Ο Σταθμός της Δουκίσσης Πλακεντίας εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό το Κοντόπευκο και σε λιγότερο τα Πευκάκια, και έχει δώσει όντως ανάσα στις μετακινήσεις των κατοίκων, παρά το σοβαρό πρόβλημα στάθμευσης που δημιουργεί. Το μεγαλύτερο τμήμα της Αγίας Παρασκευής μένει ακάλυπτο χωρίς σύνδεση.
Στην ουσία δηλαδή η πόλη της Αγίας Παρασκευής δεν εξυπηρετείται από τους δύο σταθμούς ΜΕΤΡΟ. Αποτέλεσμα οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής που γειτνιάζουν στο Χαλάνδρι να καταφεύγουν εκεί για την εξυπηρέτησή τους και αυτό κοστίζει στους επαγγελματίες της Αγίας Παρασκευής που μεσούσης και της κρίσης αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Δεν είναι τυχαίο ότι στο Χαλάνδρι με πρωτοβουλία του εκεί Εμπορικού Συλλόγου, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χαλανδρίου, αποφάσισε ομόφωνα και μάλιστα πρόσφατα (τον περασμένο Μαΐο) να διεκδικήσει τη διέλευση της γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ από την Πλατεία Χαλανδρίου. Αυτό, αν γίνει θα εξυπηρετεί κατά πολύ τους κατοίκους του Χαλανδρίου, ενώ θα δώσει νέα πνοή στο εμπορικό κέντρο της πόλης, που ενόψει της κρίσης αντιμετωπίζει προβλήματα. Διερωτάται λοιπόν, δικαίως κανείς γιατί στο Χαλάνδρι οι φορείς να αγωνίζονται και να διεκδικούν τη διέλευση της γραμμής και από το Κέντρο τους και εμείς να θεωρούμε την υπόθεση χαμένη;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε μια τέτοια εξέλιξη, σε περίπτωση δηλαδή που επιτευχθεί η διέλευση του ΜΕΤΡΟ από το κέντρο του Χαλανδρίου, θα έχει αλυσιδωτές επιδράσεις και στους όμορους Δήμους, όπως της Αγίας Παρασκευής, αφού θα απομυζούσε, λόγω της καλύτερης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, μέρος καταναλωτών της πόλης μας, με αποτέλεσμα τα καταστήματα της Αγίας Παρασκευής να υποστούν σημαντική απώλεια εσόδων, σε περίοδο δύσκολη, λόγω της κρίσης.
Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όχι μόνο η υπόθεση της διέλευσης του ΜΕΤΡΟ από την Πλατεία της Αγίας Παρασκευής είναι εφικτή και διόλου χαμένη αλλά υπάρχουν και σοβαρά περιθώρια να την κερδίσουμε μελλοντικά σε μια επέκταση διακλάδωση της Γραμμής. Αρκεί να την διεκδικήσουμε σοβαρά και όλοι ενωμένοι σαν μια γροθιά. Στην πόλη μας άλλωστε είμαστε υποχρεωμένοι να σχεδιάζουμε και να διεκδικούμε όχι μόνο για την παρούσα γενιά αλλά και για τις επόμενες και αυτή την υποχρέωση δεν πρέπει ούτε δικαιούμαστε να την απεμπολούμε.