«Σ» Οι εργασίες του ΜΕΤΡΟ τελειώνουν και σύντομα θα γίνουν και εργασίες σύνδεσης του. Tι μέτρα προτείνατε να ληφθούν;
« Κατ΄αρχήν μαζί με τον κ. Κρητικίδη και τον κ. Γαβρά, είχαμε μια συνάντηση με τον πρόεδρο της «Αττικό Μετρό» κ. Γιαννή ο οποίος μας είπε ότι κάθε 10 χρόνια γίνεται επανασχεδιασμός του ΜΕΤΡΟ πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε ένα σταθμό στην κεντρική μας πλατεία! Στην περίπτωση που υπάρξει ανάπτυξη της γραμμής «Πεντάγωνο – Ραφήνα».
Τώρα όπως θα θυμάστε λόγω των Ολυμπιακών αγώνων δεν είχε ετοιμαστεί το «κουβούκλιο» στο σταθμό «Αγ. Παρασκευή, γεγονός που οδηγεί σήμερα την «Αττικό Μετρό» να σταματήσει για ένα διάστημα τα δρομολόγια προς Χαλάνδρι και Βριλήσσια.
Τελικά από ότι μας ενημέρωσε ο κ. Γιαννής τα δρομολόγια θα σταματήσουν τη Μεγάλη Δευτέρα και εξετάσαμε όλα τα μέτρα που μπορούν να ληφθούν για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας.
Καταρχήν λοιπόν θα υπάρξει ένα λεωφορείο – εξπρές χωρίς στάσεις και με συχνότητα του ΜΕΤΡΟ που θα συνδέει το Πεντάγωνο με το σταθμό Δουκ. Πλακεντίας με μόνη στάση στην πλατεία Αγ. Παρασκευής και βεβαίως θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τον ΟΟΣΑ ο οποίος δέχτηκε να υπάρχει η στάση αυτή στην πλατεία.
Ίσως αυτή η σύνδεση των σταθμών του ΜΕΤΡΟ με την κεντρική μας πλατεία μέσω λεωφορείου χωρίς στάσεις να λύσει πάρα πολλά προβλήματα. Στη συνέχεια βάλαμε στον προϋπολογισμό ένα κωδικό για τη Δημοτική Συγκοινωνία έτσι ώστε να ξεκινήσει πολύ σύντομα μια μελέτη.
Τι ζητάμε; Κατ΄αρχήν εάν μπορούμε «μόνοι» μας να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες με μικρά Μινι Μπας που θα συνδέουν την «πάνω « με την «κάτω» περιοχή και τους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ εύκολα, γρήγορα και τακτικά. Στόχος είναι τον Οκτώβρη που θα επαναλειτουργήσει το ΜΕΤΡΟ να έχουμε έτοιμη τη μελέτη ώστε να συνδέσουμε αμέσως την πόλη με τους σταθμούς.
Συμφωνήσαμε επίσης με το Δήμαρχος Χαλανδρίου να «συνδέσουμε» τις δημοτικές μας συγκοινωνίες. Δηλαδή η δημοτική συγκοινωνία του Χαλανδρίου να έρχεται μέχρι την Αγ. Παρασκευή με απώτερο στόχο τη δημιουργία διαδημοτικής συγκοινωνίας στον άξονα Βριλήσσια – Χαλάνδρι – Αγ. Παρασκευή –Πανεπιστημιούπολη κάνοντας εναλλάξ ανά ώρα από ένα δρομολόγιο ο κάθε δήμος!
Τώρα καταβάλλουμε προσπάθειες ώστε να επανέλθει το Β5 στη συχνότητα των 5 -8 λεπτών ώστε να υπάρχει μια αξιόπιστη συγκοινωνία και κάποτε να φτάσουμε στο ζητούμενο που δεν είναι άλλο από το φτάσουμε στην ημέρα εκείνη που θα τοποθετήσουμε στέγαστρα αναμονής για τους πολίτες όπου θα αναγράφεται το ακριβές ωράριο προσέλευσης του λεωφορείου.
Δύσκολος στόχος αλλά όχι ανέφικτος!